WISH IT

Large
Emelie kom ganska sent igår. Så vi gick och la oss direkt när hon kom. Jag tror vi låg och prata till 2 inatt om allt mellan himmel och jord.Vi fick sova till 10 idag. Sedan väckte mormor oss. Vi gjorde oss i ordning,gick ner och åt frukost. Efter frukosten så skjutsade vi hem Emelie. Sedan for jag,mormor och Sonny till bagarstugan och bakde bröd. Så vi har bakat hela dagen. Känner mig hel slut nu. Det var super kul. Inte så svårt faktiskt när man fått in rätt teknik. Ikväll ska jag hem och äta grillat med familjen. Typ första helgen på länge då jag inte måste rå plugga och känna mig stressad för att jag har så mycket i skolan. Skönt med lite frihet! Har nyss ätit en god smoothie som världens bästa mormor har gjort åt mig. Får se om jag ids ta mig ut på en promenad med Sonny eller nåt. Ni får ha en fortsatt bra löööörrdag! PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0