VI DANSADE TILLSAMMANS PÅ EN ÄNG

Large
Måste faktiskt börja med att säga att jag verkligen har 0 inspiration till att blogga! Det händer rent seriöst inte så himla mycket i mitt liv just nu. Gör typ nästan samma saker varje dag. Så otroligt trist att blogga när man inte vet vad man ska skriva om. Men skit samma ni får väl sluta läsa ifall ni tycker det blir alldeles för tråkigt hahah. Vädret gör mig verkligen på humör. Får hoppas att det fortsätter vara såhär fint resten av veckan. Hade sång idag, längtar  tills på lördag då vi ska spela på kulturnatta. Kom gärna dit och titta! Vid spelar runt halv 2 tiden på pub freja. Håller tummarna för att det kommer bra. Är snart klar med min bricka på träslöjden. Tror eventuellt att det kommer bli en present till pappa när han fyller år. Vi får väl se! Nästa lördag ska jag till frisören, åhh vad jag längtar. Nej nu ska jag sluta skriva och gå och göra min biologiläxa som är tills imorgon, gahhh döda mig imorgon ifall det går åt skogen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0