VILL FLY FRÅN STRESSEN,KRAVEN OCH PRESSEN

Large
Hejsan! Har varit och tränat ikväll. Det gick väl sådär om jag ska vara ärlig har presterat bättre om jag säger så. Är väldigt trött just nu! Jag måste helt ärligt bli bättre på att gå och lägga mig i tid. Skärpning Victoria! Skoldagen idag gick fint, fast man var lite sådär halv seg. Stockholm var verkligen en upplevelse! Shit vad roligt vi hade. Vi gjorde en massa saker. Köpte dock inte eftersom jag sak spara mina pengar till på lördag. Då jag,Emma och Eija ska till stan. Tack Magnus och Kim för en underbar resa till huvudstaden. Måste försöka ta mig ut på en löptur kan behöva det. Känner att jag har tappat kondisen lite smått. Nu blir det fika och sen sängen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0