THOUSAND PIECES

Tycker att veckan har gått sjukt snabbt! Imorgon är det fredag och helg. Känns skönt, är tröttare än tröttast just nu. Blev vald till lagkapten igår på träningen inför årets säsong. Kommer bli en stor utmaning för mig. Först var jag lite tveksam till om jag skulle klara av det... men vad fasen så jäkla svårt kan det ju inte vara! Nej, det ska bli kul. Idag ringde mamma till Attityd i umeå och beställde tid till mig hos frisören. Så jag hinner bli fin innan skolavslutningen.Tror jag ska toppa mig lite, färga utväxten och göra slingor. Eller vi får se! Ska gå och packa nu inför idrotten imorgon. Sedan tror jag att jag ska försöka ta mig ut på en springtur runt byn. KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0