PRATAR AV MIG LITE

Känner att jag inte orkar med en massa rykten hela tiden och speciellt inte om mig. För det är verkligen något jag hatar, när folk sprider skit om en som inte änns är sant. Så därför väljer jag att berätta om vad som igentligen hände mig imorse när vi hade idrott. Vi skulle då springa 2,5 km och det är igentligen ingenting i jämfört med vad jag annars springer hemma. Hade ätit ganska bra på morgonen dock inte druckit så himla mycket, men det var inget jag tänkte på då. Var verkligen super,super taggad. Underbart väder att springa i också. Hade som mål innan vi startade att springa om Robin som verkligen är hur duktig som helst på att idrotta! När vi väl var igång och hade sprungit kanske 1,5 km kände jag hur mäjlthugget började kännas. Uppförsbackarna var det jobbigaste. Hade nästan igen kraft kvar på slutet och började tappa fart. Kändes som jag skulle kräkas eller något. Kunde tillslut inte springa längre och gick istället. Bara några meter kvar till mål. Nu var jag verkligen nära på att falla ihop. Hela jag skakade och bena bar mig knappt. Var törstig så började gå mot toaletterna. Slog på kranen och sen vart allt kol svart. Därifrån minns jag ingenting! Vaknade till ibland. Såg suddigt och sen vart allt svart igen. Fick tydligen skjuts av min idrottlärare och några andra snälla personer till vårcentralen. Där tog dom en massa blodprover, kolla blodtrycket osv. Sedan så kom mamma. Var sjuuuuukt svag. Hade verkligen ingen kraft kvar. Fick lite vatten och en ipren. Sedan tog dom ytterligare några tester och kolla satt allt var ok. Innan jag kunde åka därifrån. Provade gå lite försiktigt medans vi väntade på provsvar. Det gick ganska bra. Jag var tydligen helt frisk . Allt var bra. Bara allmän trötthet typ. Nu undrar säker alla varför jag åkte tillbaka till skolan och inte hem? Kände att jag ville jag ville sluföra dagen, det var ändå inga många lektioner kvar. Det gick bättre än förtväntat. Kunde hänga med. Det kändes skönt. Mår mycket bättre nu! Tack alla ni som har hjälpt mig, ni är guld värda! ♥ Åkte hem med 15.40 bussen till Bygdeå. Hoppas ni får en bra kväll alihopa! MÅNGA PUSSAR

"What dosen't kill you makes you stronger"
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

oj men herregud är du okej nu? Tusan att du inte tog Robin för om du hade gjort det så hade jag mer än gärna sett hans min;)

Svar: Ja allt är bra nu, tack för att du frågar! Jag ska slå han sen någon gång, när det blir får vi se ;)
Victoria Jonsson

2013-05-17 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0