PLÖTSLIGT HÄNDER DET NÄR DU SOM MINST ANAR

Large
Träningen ikväll gick super bra! Även fast myggorna höll på äta upp mig och även andra i laget. Vi gjorde några roliga fysövningar i slutet av träningen. Vi höll på dö av skratt allihopa haha! Har inga läxor just nu vilket är väldigt bra. Fick veta av mamma idag att jag ska få följa med och springa blodomloppet med hon och pappa imorgon. Så oerhört kul alltså! Kommer att få ta bussen till mormor & morfar efter skolan. Där hämtar dom upp mig. Måste sova över hos mormor & morfar på kvällen eftersom att taxin kommer och hämtar upp oss väldigt tidigt på onsdagsmorgon vid busshållplatsen i Bygdeå. Sedan åker vi vidare mot Arlanda och därifrån med flyget. Måste typ seriöst kliva upp 5,gahhhhh vad trött jag kommer att vara. Men det är det värt! Kanske gör något tidsinställt inlägg vi får se. Men räkna inte med bloggning. Ska sova nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0