MY FREEDOM, YOUR BUSINESS

inte så värst snyggt collage, skitsamma.

Världens snällaste mormor kom idag efter skolan och hämtade mig, för att sedan skjutsa hem mig. Känns super att det alldeles snart är lov. Känner att jag behöver en ganska lång paus ifrån skolan. Just nu så mår jag inte sådär jätte bra. Någonting som är positivt är att jag har höjt mig rejält i svenskan så jag ska få flytta upp till en mycket bättre svenskagrupp.  Åh vad glad jag blir av sånna saker, kan inte beskriva med ord hur det känns. Solade,lyssnade på musik och åt lite sallad när jag kom hem. Hann faktiskt ta mig en löptur runt byn innan solen gick i moln, jippi nu är jag äntligen igång med träningen här hemma. Nu är det bara att fortsätta såhär. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Imorgon så blir det i alla fall att åka in till stan med Emma och Eija. Fasen vad kul vi ska ha! Måste köpa mig en skolavslutningsklänning. Tips på någon fin? Det är bara att kommentera ↓ Vet inte riktigt om Eija ska sova här på kvällen eller hur det blir. Har inget plugg iallafall, so damn happy! Ha en bra helg alla. PUSS

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0