KÄMPA,LEVERERA,PRESTERA

 
Large
 
Hejsansvejsan!♥ Då var det helg, så sköööönt. Vi hade ingen idrott imorse så vi fick hål istället. Gick ut och gunga en stund med Rebecca,Emmy,Alva och Linda. Herregud vad roligt det var! Höll på dö där ett tag. Det kändes typ som att man skulle flyga av tredje minut. Sjukt kul var det. Slutade som vanligt på fredagar kring halv 3 tiden. Då mamma & mormor kom och hämta jag och Adelina (som vi skulle skjutsa hem). Efter att vi hade kört hem henne så åkte vi hem så jag fick byta om lite. Sedan så cyklade jag till bygdeå. Ska sova hos mormor & morfar i natt med Emelie (kusinen) men hon kommer sent ikväll! Så tillsdess så får jag roa mig själv. Tror jag ska titta lite på hockey vm och äta mina b&j som jag gick ner på ica och köpte. Imorgon så ska jag baka bröd i bagarstugan med mormor och på söndag är det träningar och plugg som gäller. Ha en fortsatt bra fredagkväll så hörs vi! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0