I DID EVERYTHING I COULD, EVEN THOUGH IT WAS NOT ENOUGH

Large
Grattis på morsdag mamma! ♥
 
 
Matchen idag gick tyvärr inte så bra! Vi förlorade med ganska mycket och spelet var inte på topp. Jag lovar vi har spelat bättre matcher. Det är bara att ta nya tag och köra järnet nästa match. För den ska vi tammetusan inte förlora. Har inte tänkt att gräva ner mig så djupt i det där för det är bara onödigt. När jag kom hem så duschade jag, åt lite lunch och la mig på altanen och solade. Så varmt och skönt! Har inte gjort så mycket ikväll mest bara chillat och kollat på lite missade avsnitt på ipaden. Imorgon är det måndag och new week. Har en massa som ska göras. Inte länge kvar nu till sommarlovet, håll ut! Vi har träning på kvällen. Skriver när jag kommer hem! PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0