I CAN BE GOOD, I CAN BE BAD, I CAN BE LOVELY, I CAN BE SAD, I CAN BE SINNER, I CAN BE SAINT, JUST TELL ME HOW YOU WAIT IT, I WILL UNDERSTAND

Helg nu! Gjorde bort lite prov och sånt idag. Känns härligt när man är läxfri och bara kan slappna av och inte tänka på ett skit. For till Emelie efter skolan idag. Kom hem vid 10 tiden. Bloggningen har varit usel, i know. Jag ska försöka skärpa mig! Vill ju kunna blogga varje dag men tyvärr så går skola och träningar först. Men snart så min kära vänner, då är det sommarlov och då blir det andra bullar. Imorron så ska jag til frisören har tid kl 11. Går nog på stan ett tag efter jag är klar där. Sedan ska jag åker jag hem för pappas bröder, mormor och morfar ska komma och äta hos oss. PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0