HON ÄR INTE JAG, OCH JAG ÄR INTE HON

glad liten flicka!
Hej bloggisen! Har inte haft sådär jätte mycket tid och ork till att blogga. Men nu så! Igår så fick vi ju två dagars ledighet. Vädret lekte och när jag kom hem så la jag mig på balkongen och sooooola arslet av mig i min nya usa bikini från dm.retro. Längtar tills min jumpsuit kommer som jag har beställt. Måste försöka bli av med mitt klädberonende känner jag! Några tips på hur man kan göra? Haha. På kvällen hade vi fotbollsträning. Tycker det gick bra, men det finns en hel del att jobba på. Imorgon så är det träningsmatch mot Sävar. Tagga! Idag så tog jag sovmorgon. Någon gång vid 12 tiden så kom mormor och morfar och hämta mig. Vi åkte in till stan. Dom till en nära vän som ligger på sjukhuset och jag till mormors syster Barbro. Jag och Barbro gick en promenad med hundarna,fika lite och pratade. Vi åt middag där. Var hemma för en stund sedan. Ska se lite hockey ikväll och bara mysa! SES
 

Kommentarer
Postat av: jenny

säg ba till dig själv: ''Denna månaden ska jag inte köpa nåt'' Va bestämd, för de klarar du ! Gör upp ett sånt löfte, sen försöker du hålla det♥♥♥

Svar: Hahahaha, låter som en bra ide! <3
Victoria Jonsson

2013-05-09 @ 21:55:01
URL: http://jeennees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0