HE IS NOT MY PROBLEM

Large
såhär känner jag mig idag!
 
Hallå! Hoppas ni har fint väder. Här är det bara gått och trist. Hade inte tackat nej till några timmars sol. Jaja, det kanske blir bättre ikväll när vi ska spela träningsmacth (får jag hoppas) annars då jäklar! Vill helst inte ha spöregn haha. Är hos mormor och morfar nu. För mamma,pappa och Edwin ska till stan och fixa lite saker. Orkade inte hänga på och det är bara tråkigt att vara hemma själv. Men Eija kommer hit vid ett. Vi ska ringa runt till lite sponsorer (till lagdresserna) och kanske baka. Ikväll är det ju som sagt träningsmatch, fasen vad taggad jag är! Nu vinner vi brudzzz. Har nog inget mer att tillägga. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0