FÖRSTA MAJ

// bild från gårdagen, påväg till majbrasan med Vilma och Ludvig //
 
Min valborg firades ju som sagt i Umeå hos några kompisar till min mamma & pappa. Det var riktigt trevligt. Vi åt mycket gott. Höll nästan på spricka när vi skulle hem. Inte riktigt men nästan hahaha. Vi stannade inte så länge och kolla på majbrasan. Det var ganska kallt och tråkig + att det var huuuur mycket folk som helst. Var hemma vid 1 tiden. Gick och la mig direkt och somna på 1 min. Idag så är vi ledigaaaa. Wihoooo! Tog chansen och sov till 11. Cyklade till Elsa vid 1 tiden där Eija även var. Vi skulle baka och sälja så vi fick lite fickpengar till piteå summer games resan. Det gick faktiskt riktigt bra.Vi fick in en hel del. Så vi kan nog känna oss nöjda! Kom hem för en stund sedan. Ikväll är det fotbollsträning. Är taggad till 1000. Ska äta nu och sen byta om. MÅNGA KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0