DET EKAR ÖVER HELA STADEN

ingen sommar utan magnum och calippo shots!
Helt sjukt vad vädret levererade idag! ♥ Det gick bra att sjunga alla var verkligen jätte duktiga. Tack alla som kom och titta på oss! Vi som sjöng fick en matkupong på Balders. Åt tacobuffé, smaskigt värre! Jag och Eija köpte en glass innan vi åkte hem. Har solat,ätit och grattat pappa sen jag kom hem. Han fick pengar och ett presentkort. Ska gå till Eija ikväll och se på Eurovision Song Contest och äta en massa gotta. Om jag ska vara ärlig så tror jag nog att Danmark ligger väldigt bra till och kommer ta hem det här. Men bara för det betyder det inte att Robins låt är sämre! Heja Robiiiin. Ha en fortsatt bra Lördag kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0