DEAR RAIN

Large
Trotsade faktiskt regent ikväll och for ut och sprang! Kom hem blöt och med smink rinnandes i ansiktet. Men det var det banne mig värt. Tisdagen har rullat på, är som vanligt väldigt sliten och trött när jag kommer hem. Nu har vi dessutom fått en inlämning vi ska ha klart om några veckor + ett orienteringsprov till nästa vecka. Lagom less? Svar: Ja! Men det är bara att bita ihop in i det sista. Jag ska fasen klara det här. Imorgon tränar har vi fotbollsträning på kvällen och match på söndag. När pappa fyller 49! Men vi ska fira han på lördagkvällen istället när jag har kommit hem från Kulturnatta. Nu är det klart vilka låtar det blir vi ska sjunga. Dom sitter också vilket är ett stort +.  Ska nog se på lite tv nu innan det blir sängen. Vi hörs imorgon. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0