TUFF FEDAG

Hej alla flitiga och oflitiga personer där ute! Idag har det varit en riktigt tuff dag.Iallafall för mig.Orkar inte gå in på detaljer men det finns bättre dagar om jag säger så. När skolan slutade så kom mamma med bilen och hämtade jag,Emelie och Adelina.Vi blev skjutsade hem till Adelina.Var där till ungefär halv 5.När jag kom hem så satte jag mig och fortsatte med inlämningsuppgiften i fysiken som jag inte har gjort klart än.Jag blir galen så svårt det är alltså.Ska göra klart dom sista uppgifterna imorgon och sedan skicka det.Sen är jag i stort sätt klar med allt. Just ja, glömde nämna att jag åker till vindeln imorgon på dagen med familjen och kommer hem på söndag.Vi ska gå på farmor och farfars grav och träffa pappas bröder.Tror vi ska övernatta hos hans äldsta bror. Blir skönt att komma bort lite.Kommer nog förmodligen att slänga upp några inlägg om jag får tid och orkar.För jag antar att ni vill ha något att läsa va? Hur som helst...fick muggen idag från ulfpicture med min profildbild som jag har nu på fb.Tycker den var super läcker. Nu blir det att dricka mycket te.Hahaha. Ska kila ner nu och se på lite tv.PUSS OCH GODNATT HATERS AND LOVERS
 

Kommentarer
Postat av: Isadora

Grym blogg du har! Många härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
Victoria Jonsson

2013-03-25 @ 23:56:01
URL: http://adoralexa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0