TUESDAY

Tisdag idag och ska snart börja bege mig mot busshållsplatsen i bygdeå.Känns som att dagen kommer bli bra.Börjar med att gå en runda på stan och titta sedan tror jag att jag ska gå på wayne's coffee och fika.Har aldrig fikat där förut.Men har hört att det är ett bra ställe.Sedan får vi se vad jag fördriver tiden med.För jag och pappa ska inte träffas på allstar förns klockan kvart i 7.Kanske gå till bibloteket och pluggar lite.Vi får se helt enkelt.Imorgon så ska jag till Robban en sväng och sen vid kl 3 så ska jag,emelie,ellinor och Edwin fotas.I bygdeå hos en fotograf.Kommer bli spännande.Har aldrig blivit fotad hos någon fotograf förut.Ni får ha en fortsatt bra tisdag! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0