TORKA ALDRIG TÅRAR UTAN HANDSKAR

en bild från fotograferingen i bygdeå hos ulpicture,fler kommer sen.
 
Hejsan hejsan.Idag så har jag varit ute och gått en lång promenad efter skoterspåret med sonny,mamma och mormor.Shiiiiit vad fint väder det har varit dom senaste dagarna alltså.Finns inget underbarare än när solen skiner.När vi kom hem från lååång promenaden så skulle mormor och sonny åka hem.För mormor skulle åka på bingo för gamlingarna på ålderdomshemmet.Hade inget att göra så jag följde med och det var faktiskt riktigt roligt.Vann 10 kr.Alltid något hahaha...har inte gjort så mycket ikväll.Bara chillat framför ipaden och tvn.Jag och mammiiii har gjort fotbad.Det var super söööönt.Imorgon så ska jag,mamma och Edwin.Åka till Umeå till någon backe och åka pulka,skrana och grilla korv med två till familjer.Så det blir nog bra.På kvällen så ska vi till en av familjerna och käka middag och se på melloooo finalen.Bloggar mer imorgon! PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0