TOOK A BREAK AND WAS LOOKING UP SOMEONE NEW

i
efterätten som jag åt på allstar igår,skulle starkt rekomendera den!
 
Hejsvejssss! Igår åkte jag ju till stan.Gick runt en stund och kolla.Fikade efter på wayne's coffee som jag sa att jag skulle göra.Dom har verkligen super goda kladdkakor tycker jag.Fick med mig lite grejer från stan.Det blev en skjorta från h&m,en t-shirt från gina,örhengen från kappahal och en ansiktsmask från åhlens.Känner mig nöjd.Efter jag var klar så gick jag till biblioteket för att plugga.Det gick faktiskt riktigt bra.Himlar vad stort stadsbiblioteket är.Men det var verkligen super fint.Ett sånt skulle vi behöva i robban.Fatta vad liten man kommer känna sig.woopwoop,hihihi.När klockan ungefär var halv 7 så började jag dra mig mot dressman.Där  pappa stod och väntade på mig.Sedan gick vi mot allstar.Vilket super mysigt ställe alltså och vilken service.Loveit.Maten var as god, precis som efterätten.Skellefteå vann med 3-2 i förlängning vilket kändes as sköönt.Nu har vi vunnit hela tabellen och där med en miljon till klubben.Så jävlaaaaaa underbart! Den här säsongen kunde inte ha blivit bättre.Nu väntas slutspel mot brynäs,tagga!
 
Idag så har jag varit i robban och gjort lite saker.När jag var klar så gick jag till badhuset.Där väntade mormor på mig.När vi kom hem så gjorde jag och Edwin oss i ordning inför fotograferingen.Sedan kom kusinern och hämtade oss.Fotograferingen gick jätte bra.Det blev måååååånga fina bilder.Lägger upp bilderna sen när jag får tid.När vi var klara så promenerade vi till mormor och morfar.Mormor hade gjort middag till oss när vi kom.Så vi åt direkt.Var as hungrig.Efter middagen så fotade jag och Ellinor själva lite.Vi tog några snygga bilder med Sonny också.Är hemma nu.Imorgon så åker jag till vindeln med Emma vi ska åka slalom.Det kommer bli super! Vi hörs.PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0