YOU ARE SO CRAZY

Image0013623442924437jy0w6_large
Tumblr_mj1yohiljo1rgpyeqo1_500_large
Söndagen börjar lida mot sitt slut.Hoppas er helg har varit bra! Min kunde inte ha blivit så mycket bättre.Tennisträningen idag gick suveränt bra.Älskar att få träna.När jag och pappa kom hem så väntade middag tillsammans med mormor och morfar.Efter maten så var jag super sugen på att försöka mig på att locka håret och bokstavligt talat.Jag suger på det! Men...den här gången gick det faktiskt.Lockarna blev as fiiiiiinaaaaa.Måste pröva locka håret fler gånger.Har gjort ansiktsmask också.Det var as skööönt.Känner mig plötsligt lite fräschare nu.Hihihihihi.Imorgon så blir det att bara vara hemma och plugga.Ska städa lite också.Måste rensa i garderoben.Det är seriöst kaooooos.Alla kläder ligger utspridda.Får se om jag årkar ta mig till bygdeå en sväng och hämta Sonny gubben.Vill så gärnaaa träffa honom.Det var ett tag sen.Har borstat gaddarna och ska krypa i säng nu.Är jätte tiiiiiiirrrreeeed.Vi hörs imorgon alla finisar! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0