TOGETHER STRONGER

förlåt för min fula trötthet på bilden,den förstör lite smått.
 
Jag bloggade aldrig igår.Det var tänkt för jag hade tagit datorn till sängen och stoppat om mig.Men som vanligt så har datorn alltid uppgraderingar den måste göra.Så jag somnade av helt enkelt.Med datorn i sängen och lamapan på.Jag var för trött helt enkelt.Så kan det gå.Efter vi slutade igår så hämtade pappa mig.Vi skulle hämta ut min nya skellefte aik kofta (visst är den snygg!) och Edwins Bud Holloway puck.Vi blev riktigt nöjda.När vi kom hem så åkte vi direkt till stan för att handla mat.Jag köpte blondering och en parfym som luktade jätte gott.Vad ska jag hitta på idag då? Jo, jag har lite skolarbete som jag ska ta tag i och sen håller jag på med att ladda upp alla mina sims 2 spel på datorn.Eftersom jag inte kan ha sims 3 för att windows 8 kan inte ha det (konstigt men så är det) vilket jag stör mig på skit mycket.Vi får höras mer ikväll! Då det är hockey.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0