THE LIFE IS IN YOUR HANDS

♥ bjuder på en bild på mig från gårdagen
Det blev så att jag och Emelie stannade kvar hos mormor och morfar igår och sov över. Vi åt gott och hade jätte trevligt. På kvällen så såg vi let's dance.Asså Maria Montazam,i hon är ju bara för skön alltså! Kan inte sluta skratta. Idag vid 10 tiden så åkte Emelie hem för hon skulle åka bort och mormor skjutsade hem mig. Har städat lite,gått ut på en promenad i det fina vädret och ikväll får vi middagsgäster.Tror jag ska sätta mig och se det senaste avsnittet av the vampire diaries nu och lite fler missade avsnitt av andra bra program. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0