TESTAR KVIAR MED CHIPS

 
hade lite smått tråkigt idag.
 
Träningsvärk är bara förnamnet.Kunde knappt ta mig upp ur sängen imorse.Som jag trodde.Det bara värker i bena,armarna,magen och i rumpan.Ska ju träna ikväll också.Elsa och hennes pappa kommer och hämtar jag och Eija före 6 tiden.Så då måste vi vara ombytt och klara.Tror vi ska springa ute som igår och sen fysövningar inne.Har inte gjort så mycket idag.Chillat,skrivit lite på en inlämningsuppgift,spelat the sims 2 och spelat in en galen video.Hahahaha...humor,humor.Ska packa lite nu inför imorgon.Hatar att det är skola imorgon.Men det är ändå snart påsklov så jag får hålla ut ett tag till.Ni får ha en fortsatt good monday så hörs vi allesammans! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0