STOP AND LOOK AROUND

gjorde det här ↑ till efterätt efter middagen,var så sugen!
 
Hej blooooogisen! Somnade på bussen på väg hem idag.Kändes skönt att så slappna av ett tag.Har varit riktigt trött dom senaste två dagarna.Har haft svårt att somna.Vilket har lett till lite sömn.Inte så bra.Hoppas på att kunna få sova inatt.Kunde inte blogga igår för att jag satt nästan hela kvällen och öva på musikprovet som vi hade idag.Dessutom så såg jag hockeyn också.Det blev vinst för skellefteå med 5-0.Härligt grabbar.Men tyvärr så blev bellmare (en nyckelspelare i saik) ner tacklad av en äckligt ful och dum brynässpelare.Det värsta jag vet är fult spel.Hoppas pirre-edouard blir frisk så han kan spela snart.Har nyss ätit och käkat god efterätt ↑ ibland måste man få vara lite onyttig.Ska nog kika på det senaste familjen annorlunda avsnittet nu på datorn.Som jag missade i måndags.Sedan ikväll så är det efterlyst.Ha en fortsatt bra onsdag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0