SOMETIMES LIFE IS LIKE THAT PERFECT

blir otroligt glad av att bara titta på bilden!
 
Har varit effektiv idag/kväll har hunnit göra en hel del plugg.Tog några pauser för att titta på hockeyn,blondera håret,äta middag och efterätt.Såg också smartare än en femte klassare.Fasen vad svåra frågor som ställs alltså.Knappt att jag kan dom själv.Imorgon så är det 7 mila då hela tundalsskolan måste åka skidor från Överklinten till Robertsfors.Då blir vi lediga på måndag.Like it! När jag kommer i mål och fått i mig lite mat så kommer mamma skjutsa mig till Sikeå.Där jag ska vänta på bussen.Ska ju till stan och träna tennis som vanligt.Lite smått stressigt men vi hinner.När jag kommer hem så blir det snabb duscha,kasta på mig joggingskläderna,snabbt äta och åka iväg på fotbollsträningen.Vi ska ju ut och springa med laget.Är lite orolig över min kondition som inte är den bästa.Har ju inte tränat på år känns det som.Tagga träningsvärk på måndag då (eller inte) Vi hörs kanske imorgonkväll.PUSS OCH GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0