SHE WENT TO SCHOOL EVERYDAY AFRAID

Tjenare vänner! Känner mig som på samma humör som bilden här uppe ↑  för vi fick sluta tidigare idag.Lärarna hade någontig på skolan som dom skulle göra + att jag har fått överskåp nu, tack världens bästa calberg! Bokstavligt talat jag fick sätta mig ner på golvet för att få ut alla böcker.Sedan får man stå och vänta i timmar innan alla andra har blivit klara så man kan ta ut sina saker.Var vääldigt nära på att få försening en gång.Jaja,ska sluta klaga är nöjd nu iallafal.Har seriöst suttit och pluggat ihjäl mig ikväll.Har ett musikprov på onsdag,två inlämningsuppgifter och 30 glosord i engelska.Ska se top model sverige nio ikväll sedan blir det hopp isäng.Ska kila ner nu! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0