PLEASE DON'T

206374_344827788950326_915814861_n_large
It's monday today.Just nu så händer det inte så jätte mycket i mitt tråkiga liv.Jag är trött,less på att det aldrig kan sluta snöa,hatar skolan för att vi har så himla mycket att göra hela tiden och sen lider av träningsvärk.Ont,ont! Imorgon tränar vi kl 6 igen på jennings.Vi kanske kommer att köra inne en stund.Dom har inte riktigt bestämt sig än.Men hoppas att det blir lite fotboll inne.Är sugen på det.Idag så körde vi paintball på idrotten eller vad det heter? Kul var det iallafall.Jag och Emelie rockade lite rockring innan lektionen började.Det var länge sedan man gjorde.Hahaha det var skit kul! Fick veta betyget på musikprovet.Fick C,tycker inte det var så dåligt! Har pluggat på en inläming ikväll.Tomorrow har vi bild.Längtar efter att få hinna klart med min miss-li påse.Tror att den kan bli ganska bra! Ska kila iväg och duscha nu.Vi hörs imorgon! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0