PERSONALITY

Tumblr_mjgk1cvgjd1qei95oo1_500_large
Hej hej mina kära.Sitter vid mamma och pappas dator och bloggar.Pappa har tagit min för att han och en kompis ska installera en sak på den ikväll.Dagen har gått ganska fort tycker jag.Fast vi sluta i vanlig tid.Hade hemskunskap på elevensval.Vi bakde scons.Dom blev as smarriga! Det var ganska mättande också.Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem.Typ suttit och kollat på lite missade avsnitt på ipaden.Har en inlämningsuppgift (istället för ett prov) i helgen som jag ska göra.Vår språkvalslärare Vanessa har också gett oss en uppgift om att vi ska ta med oss en sak och berätta om den på engelskan.Tror jag ska skriva om hajar och visa en bild på en vithaj.Men har inte tänkt börja med det ikväll.Tror jag gör det imorgon när jag kommer hem istället.På söndag så är det verkligen fullbokat kan man säga...först 7 mila på dagen.Sen direkt efter så är det tennis på nolia i umeå och sen när jag kommer hem så blir det äta,packa och byta om för att sedan dra vidare på första fotbollsträningen för i år.Vi ska typ ut och springa.Så det blir inte så mycket fotboll utan mest löpning och fys.Snacka om att jag kommer ha träningsvärk på måndag.Jaja,vi får väl se hur det går.Ska sluta babbla nu.Snart börjar hockeyn.Kom igen nu skellefteå.Nu gör vi en repris på i förrgår och ger brynäs stor stryk.Krossa! Ska kila nu.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0