ONSDAG OCH SNART PÅSKLOV!

Var någon dag sen sist. Får helt enkelt skylla på att jag har alldeles för mycket i skolan + att träningen tar upp en hel del av min tid också. Det har iallafall inte hänt så mycket.Igår så for jag ut och sprang runt Dalkarlså när jag kom hem.Var helt slut när jag kom in genom dörren. På kvällen så pluggade jag matte och fortsatte med min bildredovisning. Idag när jag kom hem så tog jag en snabb fika och sedan skjutsade mamma jag och eija till träningen på Jennings.Är jätte trött i kroppen nu.Skönt att vi går på påsklov imorgon och inte nog med det jag,pappa,linnea och hennes pappa ska åka och se första slutspelsmatchen mellan SAIK och Linköping. Är så himla taggad alltså. GO SAIK! Ska gå och lägga mig nu bloggar mer när jag får tid. PUSS

Kommentarer
Postat av: Isadora

Älskar din header!!

Svar: Tack det värmer! :)
Victoria Jonsson

2013-03-28 @ 14:53:43
URL: http://adoralexa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0