OLIKA FRÅGOR MED SVAR DEL 10

Tjocksockar eller varma tofflor?
 
tjocksockar,det är så mycket mysigare tycker jag!
 
 
 
Plattång eller locktång?
 
skulle nog säga plattång,ändvänder den mer!
 
 
 
Hur många gånger har du klippt håret?
 
en gång själv när jag var liten och stygg,men inte mycket.bara en liten del av luggen men det har växt ut nu.men hos frisören så är det ganska många gånger.jag har varit allt från korthårig med kort lugg till långhårig med lång och jämn lugg.
 
 
Vad gillar du mest pimpla på vintern eller meta på sommaren?
 
är ingen storfiskare direkt,men jag tycker meta är roligare.när man pimplar tar det ju år innan fisken nappar.dessutom så är det ju as kallt ute.woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0