MARS. 21, 2013

Tumblr_mk0ocd4jt51rqsioio1_500_large
Moi (hej på finska) mina kära vänner och ovänner. Var alldeles för trött igår för att sätta mig ner och skriva ett inlägg. För det första så är det som vanligt sjukt mycket läxor (som såklart går i första hand), sen var Eija här hemma hos mig och vi höll på med en massa annat och på kvällen så var det fotbollsträning på Jennings. Kan ni fatta hur trött jag var när jag kom hem alltså. Hungrig som en gris (vi får inte äta middag före träning, för då kan vi få mjälthugg) och hur slut som helst. Har dock inte lika mycket för mig idag + att idag är det egen träning för mig hemma. Eftersom det inte är fotbollsträning. Hade tänkt att ta mig runt dalkarlså.Går nog bra får jag hoppas. Från ett ämne till ett annat, idag hade min grupp inget elevensval så jag gjorde klart min påse på bilden.Nu är den äntligen klar. Vart faktiskt riktigt nöjd med den. På spårkvalet så bakade vi australienska chokladbollar.Supergoda blev dom. Men gav dom till Eija orkade inte bära hem dom. Lat "i know". Mamma kom just hem nu.Så ska nog byta om till träningskläder och sen utför en springtur.Hoppas jag inte möter några björnar efter vägen.Bara skoja...dom ligger ju i ide så det skulle nog vara rätt overkligt.Nej, nu måste jag sluta babla och lägga på ett kål. Tjingeling! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0