MÅNDAGSBARN

het,jo jag vet!
 
Det fick bli en lat måndag idag.Tog sovmorgon,gick upp, åt frukost och satte mig vid ipaden.Sen kom mormor med Sonny.För hon och Edwin skulle åka och se på bio i stan.Så jag har skött han hela dagen.Det har gått jätte braaa.Han är så sööööt.När jag satt på toaletten, så öppnade han dörren och gick in.För jag glömde låsa,wooops! Hahaha fick mig ett gott skratt.Annars har det inte hänt så mycket.Jag har suttit och övat på lite läxor.Lockade håret lite idag också.För att få in rätt teknik och nu går det faktiskt riktigt bra.Hoppas på att kunna locka håret någon morgon.Sen när skolan börjar om nästa vecka.Tänkte ju städa garderoben idag men är istället lat och skjuter upp det till imorgon om jag hinner vill säga...ska ta bussen själv in till stan imorgon.Kommer nog nog en runda på stan och kika lite.Tror jag ska fika på något fik också.Sedan möter jag
upp pappa på allstar.Vi ska äta och se hockey.SAIK spelar ju sista matchen mot Modo innan slutspel.Så det får vi inte missa.Ni får ha en fortsatt bra måndag! Så höööööörssss vi.PUSSOCHHEJ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0