HOLA AMIGOS

hejhej♥ kom just hem från vindeln och stan. Har verkligen haft en kanon lördag och söndag där borta. Det kunde inte ha blivit så mycket bättre. När vi kom fram igår så åkte vi direkt till farmor och farfars grav.Så himla fint det var där. Åhh, vad jag saknar dom.Fasen vad tungt det är att man aldrig mer kommer att få se dom.Efter att vi var klara på graven så rullade vi vidare till pappas äldsta bror Björn med fru.Där vi också skulle övernatta. Lite senare kom hans andra äldre bror Matti och hans fru.Vi åt förätt,middag,efterätt,godis,smörgåstårta,såg på tv,snackade och gjorde en massa annat kul. Snacka om att man var mätt och belåten när man gick isäng.Vi gick kanske och la oss vid 1 tiden. Kvällen kunde inte ha slutat bättre.Idag så fick jag följa med Matti på en skotertur ut i det fina vädret. Fick både åka och köra. Vilken känsla alltså. Typ en av dom bästa sakerna jag har gjort i hela mitt liv. Det var verkligen huuuur kul som helst.Vill bara upp på skotern, åka och köööra igen. På hemvägen idag så stannade vi på ersboda. Jag skulle ha tag i en sjuuukt snygg mössa från kappahl. Det är INTE ofta jag handlar saker på kappahl ska jag säga... men vart iallafall jätte nöjd. Dessutom så fick jag den för halva priset också. Vilket var super. Nog om det, ikväll är det fotbollsträning. Det kan behövas känner jag efter alla dom här godsakerna.Laddar inför en ny vecka,med nya krafter.Snart påsklov,tagga! Vi hörs.PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0