EVERYTHING HAS CONSEQUENCES IN THE END

lycka.
Glad påsk på er!! Kom hem väldigt sent igår så kunde inte blogga. Det fick bli en lång sovmorgon imorse. Så himla skönt att det är lov nu. Ska verkligen njuta av dom dagarna vi får. Vår sista lektion igår blev inställd så jag kunde åka med den tidiga bussen hem till mormor. Gjorde mig fin där inför matchen sen kom pappa och hämta mig.Vi stannade och åt på bigsmajl.Sedan åkte vi till Linnea och hennes familj och fikade lite innan matchen började. Kvällen i skellefteå kraft arena blev lyckad. Förutom att SAIK fölora men how cares. Linköping suger ändå och vi vinner nästa match. När matchen var slut så åkte vi hem till Linnea och hennes familj igen en stund och fick super goda smörgåsar med te till som kvällsfika. Jag och Linnea snackade en stund på hennes rum och satt vid datorn. Sedan bar det av hem. Klockan var kanske 1 när vi kom hem. Ikväll så ska vi äta påskmiddag hos mormor och morfar och vem vet vi kanske får påägg också? Hahaha... jag och Emelie kanske ska sova över där vi får väl se. Ha fin påsk alla! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0