EVERY MINUTE

Hejsan allihopa! Kom till skolan imorse utan skåpnyckel. Som tur var så låg nästan alla mina böcker i väskan. Fick istället låna Rebeccas skåp och hänga mina grejer där. Det är tur man har snälla vänner omkring sig. Vad skulle jag göra utan er liksom? Annars har dagen flytit på som vanligt. Fick B i en svenska redovisning som jag gjorde förra veckan.Är veeerkligen hur nöjd som helst! Sista lektionen för dagen var slöjd. Är snart klar med min smörkniv som jag håller på med.Tog fram min skinnjacka när jag kom hem idag. Vart så sugen på att börja ha den. Vad tycker ni är det för tidigt och kallt för att börja använda den? Jaja, jag lär väl märka. Kvällen kommer jag nog ägna åt att fixa inför en bildredovisning på onsdag. Tror jag hinner se Familjen Annorlunda och Top Model Sverige finalen också. Vi hörs imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0