7-MILA

Sxeb930f_large
lycka.
Hej bloggisen, hur är läget? Själv är jag helt död efter dom 1,4 milen på skidor och dom två hårda fyspassen på tennisen och fotbollen.Tycker det gick väldigt bra att åka.Vi fick dricka på vägen som snabbast.På slutet så kändes det att mjälthugget börjar krypa fram sakta men säkert.Men gud så sköööönt det vara att komma i mål.Är i stort sätt nöjd med min prestation.Kunde nog inte ha gjort det så mycket bättre med den hära usla konditionen.När jag kom i mål och hade ätit.Så var jag tvungen att skynda byta om till tenniskläder och sen skjutsade mamma mig fort till busstationen i sikeå.Vi körde verkligen ett as hååååårt fyspass på tennisen och det var inte det sista.På fotbollsträningen ikväll så körde vi alla möjliga fysövningar + att vi sprang 2 km som en tokar.Välkomnar min träningsvärk imorgon.Kommer kännas, jag lovar.Hahahaha....känner mig som en gammling nu som skulle behöva en rullator eller något.Fotbollen har i alla fall dragit igång.Känns super skönt.Eftersom det har varit ett långt uppehåll och konditionen har inte varit på topp precis.Kommer träna måndagar och onsdagar.Vi kommer både köra ute och inne.Har gjort ett schema på vad jag ska äta och sedan att jag måste springa minst en gång i veckan runt byn.Känns tungt.Men sjukt värt! Taggad till tusen.Ska träna imorgon igen vid 6 tiden.Det blir att få stadig frukost,lunch och middag så jag orkar.Ska gå ner nu och se på tv sen sängen.PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0