YOU CAN SEE MY HEART AND LISTENING

bjuder på en rolig bild från gårdagen hos Emma, och om ni undrar vad det är vi har kletat på i ansiktet så är det bara mörk bakchoklad med kakao, inte farligt alls!
 
Tänkte bara snabbt dra igenom vad som hänt dom 2 senaste dagarna...
 
Måndag: For först till sjukgymnasten och kolla ryggen (gick bara bra, fick lite tips på hur man kunde slippa rygg ont)  fick sedan skjuts av mormor till Emma. Vi gick på Coop Konsum och handla b&js, prövade en helt ny smak och fy så god den var. Vi provsminkade varann när vi kom hem och sen så satte vi oss i sängen och kolla pll (och nu är jag fast, som dom flesta andra som kollar/kollat på det) vi gick en promenad och snacka lite innan jag for hem vid halv 9. Jag for ut och sprang med mamma när jag kom hem, duschade och la mig i sängen och däckade sedan framför pll innan jag slockna.
 
Tisdag (idag) : Idag så sov jag faktiskt till 11 eller 5 över 11 om jag ska vara exakt pepzzz. Gick ner och åt frukost och sen hade mamma och pappa bett mig vara duktig och rensa jordgubbslandet så då gjorde jag det (och inte ska ni tro att det gick på en 1 min) det tog mig fan 2 timmar och göra det jobbet, jaja känner mig stolt iaf. Gick sedan in och åt lite lunch och kolla BB (big brother). Ikväll har jag varit och tränat fotboll, omg snart är psg (pite summer games), så grymt taggad jag är!! Har suttit och kollat lite på efterlyst special nu, sängen väntar nu känner jag...imorgon så blir det lunch hos mormor och morfar och på kvällen så kommer Ellinor hit, vi ska ha en liten photoshoot! Jag ska inte lova för mycket, men det kan hända att det kommer upp lite bilder... den som lever får se helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0