PITEÅ SUMMER GAMES IMORGON DÅ...

wєℓcomє ℓov | via Tumblr
Tjenare! Äntligen lite update koooompisar. Då har man fått prova på att campa några dagar, och oj så roligt vi har haft det. Angsjön är verkligen ett ställe jag skulle kunna tänka mig åka till igen! Vi har badat i massor,paddlat kanot,köpt galss,fotat,sett på film i husvagnen och en massa annat skoj. Har fått åkt mycket buss hit och dit men det var det värt. Är hemma nu, har ätit och packat en massa behövliga grejer inför PSG imorgon. Åhhhh vad jag ser frameot det! Vi kommer ha så sjukt kul, tyvärr så blir det ju ingen bloggning under dom dagarana. Men jag ska bomba er med en massa inlägg när jag kommer hem, i promise! Ni får ha en bra helg så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0