ÖNSKAR ATT MAN KUNDE SPOLA TILLBAKA TIDEN OCH MINNAS DET SOM VAR

Photo by fridagrahn • Instagram
 
Sitter i sängen nu nyduschad och fräsch, har varit ute och sprungit med mamma. Ska nog göra mina knäövnigar innan jag kryper isäng. Efter att vi haft besök en stund här idag så fick jag skjuts till mormor & morfar. Fikade där och gick ut med Sonny på en prommis. Imorgon så har vi match mot Sävar på kvällen, justja jag måste packa inför måndag då jag åker till agnsjön med Linnea och Elin. Blir nog ingen bloggning under dom dagarna jag är borta och det kanske ni redan räknat ut, samma sak med Piteå Summer Games. Ganska drygt med tidinställda inlägg, nej jag bloggar när jag kommer hem istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0