ONSDAG ♡

när kärlek är som bäst.

Fasen vad skönt det är att ha sommarlov!!! Edwins skolavslutning var fin tycker jag, barnen sjöng och prästen höll tal (standard i Bygdeå kyrka dock). När allt var klart i kyrkan så skyndade jag och mamma oss till Edwins klassrum. Hon är klassförälder så hon skulle hålla i fikat och då hjälpte jag henne lite, hällde upp saft åt barnen haha. Nöjda och glada satte dom sig vid sin bänken och fika med sina föräldrar. Fick skjuts hem av morfar (Sonny fick följa med) för mamma skulle fara och jobba. Han skulle ändå hit och hjälpa oss att få tillbaka strömmen som gick i morse ,typiskt norrlandsproblem! Snabb bytte om till mjukiskläder och satte mig i soffan för att kolla på en film. Somnade mitt i filmen, skyller på vädret hehe. Ikväll så har jag städat och rensat ut lite som ska till loppis, gått en promenad med Sonny och snart så ska jag och pappa fara ut och springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0