OLIKA FRÅGOR MED SVAR DEL 17

 
Jobbigaste just nu?
 
alla hemska myggor som äter upp mig och alla andra!
 
Vad ska du göra i helgen?
 
inget speciellt tror jag kanske åka till stan, på lördag har jag match  :)
 
 
Vilken är din mest minnesvärda födelsedag?
 
kanske när jag fyllde 10 och jag hade barnkalas, då en ballong brann upp och brandvarnaren gick igång och alla höll på garva ihjäl sig! så fult hahaha
 
Nämn tre saker du skulle vilja göra men aldrig gjort...
 
finns så mycket men...pierca mig i naveln, åka till afrika och åka en massa karuseller på Liseberg. haha sämst jag vet!
 
Vad kan förstöra en dag för dig?
 
om jag inte sovit och ätit bra, om någon nämner eller gör något dumt och gör mig på dåligt humör eller om jag misslyckas på ett prov.
(gammal och ful bild!)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0