NU KAN SOMMARLOVET 2013 BÖRJA!

säger som dom flesta andra äntligen sommarlooov!

Tjohej! Har varit och tränat fotboll i regn ikväll, inte så jätte mysigt om jag ska vara ärlig. Hatar känslan då man är genomblöt,svettig,kall,sminket rinner osv. Nej usch vilken obehaglig känsla! Förutom det så gick det bra att träna, känner mig taggad inför träningen på torsdag och matchen på lördag. Skolavslutningen idag var kul tycker jag, vi sjöng några sånger, tittade på när 9:orna fick sina pris/ stipendium och när rektorn,lärare och några elever från både 9:an och 7:an höll tal. När allt sånt var klart så gick våran klass ut och fick våra betyg och jag fick även ett diplom för att jag suttit med i elevrådet, vilket jag inte ångrar! Sedan var dagen slut och bussarna gick hem. Imorgon så ska jag följa med och titta på när Edwin går ut 2:an i Bygdeå, måste stiga upp rätt så tidigt vilket är piss men jag får väl försöka gå  isäng snart ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0