NATIONALDAGEN

Lilla söta Estelle ♥ (bild tagen från google)
 
Grattis Sverige på din dag! Fick sova ut imorse till klockan 11, oj så sköönt att inte behöva stiga upp så tidigt. Åt min frukost ute i solen, samtidigt som jag såg på BB på ipaden. Kan inte sluta titta på det, får verkligen många härliga minnen av säsongen. Saknar det grymt mycket! Tog en löprunda sen med mamma bara för att röra på mig lite. Åt när jag kom hem och sen bar det av till fotbollsträningen. Tycker det gick riktigt bra att träna ikväll, är taggad som bara den på match nu på lördag. Vi ska vinna, inget annat! Ska gå och lägga mig nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon, för att åka till stan med pappa. Vi ska göra en massa ärenden osv, PUSS OCH GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0