NIONDEJUNI2013

Hejsan! Var trött igår så gick och la mig direkt när jag kom till mormor & morfar. Idag har jag och mormor varit hos gammelmormor en kort stund, vi fikade och pratade lite. Vi fort till graven sen och plantera lite blommor. Jag har ätit min första jordgubbe för i år, as gott! Cyklade hem och åt hamburgare vid 5 tiden. Nu börjar skolavslutningen närma sig sakta mer säkert, bara två ynka dagar kvar! Provade två klänningar ikväll, vet inte riktigt vilken jag ska ta beror helt på vädret. Men det finns en som jag är lite extra sugen på. Imorgon så är det lilla maran, tror faktiskt att jag ska gå. Men jag kanske springer vet inte riktigt, får se vad dom andra ska göra. Vår klass ska fika tillsammans efter, orkar inte ställa mig och baka så det får bli något enkelt. Får hoppas att vädret blir bra, ska se BB nu! KRAMIZ

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0