IT CAN BE ABOUT SECONDS OR MINUTES

Åh imorgon så är det midsommar tiden går fortare än vad jag hinner tänka...
 
Tänkte faktiskt börja med att säga Grattis till min mamma fyller hela 45 år idag, älskar dig!  Igår åt jag en tidig lunch hos mormor & morfar med mina kusiner och Edwin. På kvällen så kom Ellinor hit efter jobbet,åt och hade en photoshoot med mig, som ni säkert har sett. Blev hemskt nöjd med bilderna och vi hade jätte kul. Idag då så råkade jag olyckligtvis sova bort nästan hela dagen, pga min väckarklocka som aldrig ringde, så typiskt men jaja...klev iaf upp sen och gjorde min frukost och satte mig vid paddan, ringde några viktiga samtal också. Har också hunnit redigera fler bilder, och ifall ni undrar vars jag redigerar dom så är det på en gratis sida som heter befunky.com  tycker att ni ska kika in där! Ikväll har jag varit och tränat med brudzen, spelet blir bara bättre och bättre för varje träning tycker jag. På nästa fredag bär det ju av till PSG, oj vad vi ska äga... första motstånd är Finland. Det är såhär mina kära vänner att jag ska nämligen byta blogg igen ganska snart, för att jag känner att jag gjort mitt här och vill börja om på nytt. Ottilia håller på att kolla lite med header och design osv och då har den här bloggen fått bli "testsidan eller nått" men ni fattar, återkommer med den nya adressen sen när allt är färdigt. Imorgon så är det midsommaaaar, jihoooo!! Vi firar med några kompisar från Vännäs som vi alltid har gjort nästan. Kommer bli jätte kul, hoppas det inte regnar bara. Tror jag kör på vita jeans och en tuptopp maybe?  Ska sova nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0