I WANTED TO WELL

Ehehe | via Facebook
trött,tröttare,tröttast.
 
Idag har jag varit och lämnat en massa saker på ett loppis som jag inte längre andvänder mig av, skönt att bli av med en massa skrot. När jag kom hem så åt vi surströmming till lunch tillsammans med mormor, mormors syster och en tremening till jag och Edwin. Till efterätt blev det tårta med svenska jordgubbar på, så mäktigt och gott. Dom hade med sig hundarna så jag gick en promenad med dom sen, kände att jag behövde en promenad. Blir så trött av vädret känner jag, har börjat få huvudvärk lite då och då har bara lust och somna ibland... någon som känner detsamma? Tror att at det ska bli ganska bra väder imorgon, kan blir jag piggare då. Vi har match imorgon i åkullsjön mot GUIF tror jag det var. Jag och Eija ska sova i stugan själva på kvällen, hur nu det kommer gå haha. Vi kanske badar om det inte är för kallt vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0