I GO MY OWN WAY

 
heart me
Igår förlorade vi matchen med 4-2 men jag tycker vi spelade riktigt bra i slutet. Direkt efter matchen så skjutsade mamma hem jag och Eija så vi fick duscha av oss lite och byta om. När vi kom till stugan så käkade vi middag ute på bryggan och sen efter det lite gotta. Olyckligtvis började det regna så vi gick in och såg på lite tv. Vi gjorde upp en eld i kaminen så det skulle bli lite varmt, och sen satt vi uppe till 1 och pratade av oss lite och sen väntade sägen. Idag så har vi tagit årets första dopp i havet, svinkallt men vi överlevde tur nog! Vi åkte hem kring 3 tiden. Ikväll har jag inte gjort något speciellt typ legat och kollat på en massa serier. Imorgon så ska jag fara och kolla min rygg (kan få jätte ont i den ibland om jag sitter böjd/krokig för länge, eller hur jag ska förklara?) sedan ska jag åka till Emma och är där tills på kvällen, så det blir jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0