HÄR KOMMER NATTEN KALL OCH UNDERBART LÅNG

 
matpaus i SF parken, mumsigt som bara den!
 
Så skönt att få lite ledigt från läxor! Har inget plugg i helgen som jag måste ta mig ann. Lär väl inte bli några fler nu läxor nu när det är så få dagar kvar tills sommarlovet. Men man ska aldrig vara säker. Jisses vad tiden går fort snart börjar jag 8:an! Knappt att jag hunnit tänka på det. Ska verkligen njuta av sommarlovet. Fick vakna rätt så tidigt imorse för att hinna med bussen som jag,Eija och Emma skulle ta in till stan. Vi storshoppade och hade grymmmt kul! Jag har köpt en massa saker bland annat min skolavslutningsklänning. Vart så fast vid ett par vita jeans som jag så gärna ville ha men inte kunde köpa. Hade redan köpt en massa då. Ska nog fara in någon dag snart igen och köpa dom, ögongodis på högsta nivå. Vi köpte med oss mat på ica consum och satte oss i SF parken och åt. Riktigt mysigt! Ikväll så har jag cyklat till mormor och morfar. Var där en stund och lekte lite med Sonny. Vi satt ute och prata lite också. Är hemma nu och ska snart gå isäng. För imorgon så har vi match Hörnefors! Tagga brudzzzzz. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut vad du köpt? :) bilder o så

Svar: Har funderat på det, kanske sen jag ska tänka på det!
Victoria Jonsson

2013-06-02 @ 07:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0