DET VAR DU JAG ÖNSKADE MIG

Large
En riktigt seg dag idag med mycket hål. Men jag ska inte klaga så länge vi slipper ha lektion, det är bara skönt! Inga läxor än så länge...gick på ungdomsrådet  i morse med några andra elever från 7,8 och 9:an. Vi gick igenom en massa saker olika saker som ska  fixas här i kommunen t. ex  multisportarenan som ska byggas på skolan i höst. Vi fick även en inblick i hur ekonomin ser ut. Den är helt ok och kommer bli bättre med åren! Rätt så intressant om man frågar mig. Direkt när jag kom hem åt jag middag, kolla ett gammalt avsnitt av Big Brother och gjorde mig snabbt i ordning inför konserten på Bygdegården. Tycker alla var super duktiga! Men jag har någonting emot mot lokalen, jag vet faktiskt inte men jag gillar den bara inte... vårt framträdande gick ganska bra. Kom just hem. Är ruggit trött så det lär väl bli sängen snart! PUSS PÅ ER♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0