BLACK GIRLS

gillar denna bild på oss =)
 
Halloj! Denna dag blev lyckad trots att det var lite grått och trist. Jag, Linnea och Elin stannade inte så jätte länge på Dalkarlsåskolan, vi köpte oss en glass och tittade på när folk dansade runt stången. Vi hann aldrig göra en krans, otur men vi gjorde istället en när vi kom hem som vi andvände när vi skulle fota. Linnea hade nämligen med sig sin kamera så vi bestämde oss för att ha en liten "midsommar photoshoot" .Bilerna blev riktigt lyckade och så kul vi hade, skrattade tills jag fick ont i magen haha. Till middag blev det buffè och till efterätt åt vi rabarberpaj med glass och jordgubbar, verkligen super gott! Vi har suttit och redigerat bilderna ett bra tag och alldeles nyss åkte dom hem. Vi planerade in att jag skulle ta bussen på måndag till bjurholm, där dom skulle hämta upp mig och sedan skulle vi åka med deras husvagn till agnsjön och campa i några dagar. Gud så roligt, ser verkligen framemot det! Lördag imorgon då, vet faktiskt inte vad jag ska hitta på det får bli något spontant :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0